10 kohdan lista

15 07 2008

Hiljattain oli meidän kuudes hääpäivä. Uskomatonta, että aika kuluu niin nopeasti! Olin pitkään pyöritellyt sivun ideaa mielessäni ja rustaillut sommitelmia muistikirjaani, mutta huonolla menestyksellä. Tänään sitten päätin vaan tehdä, todella simppelillä kaavalla. Samalla tuli tehtyä Inspiroidu-haaste, joka oli jäänyt välistä monta viikkoa sitten.

Erikoisesti mä tykkään tosta viivakoodista, jossa on meidän hääpäivä! Tähän on listattu kymmenen asiaa, joita olen oppinut, tajunnut, huomannut tai saavuttanut kuluneen kuuden vuoden aikana. Tärkein on varmaankin viimeinen: 6 vuotta on ollut ruusuilla tanssimista, ainakin mulle.

Toiminnot

Information

8 responses

15 07 2008
baula

Niin ihana että.. 🙂 Yksinkertainen ja kaunis ja aihe on niin.. Olen ihan sanaton. Liittonne kuulostaa täydelliseltä.. Onnea!! 🙂

15 07 2008
Auli :]

Onnea! Onnea! Onnea! Ja 60 vuotta ja ikuisuus lisää noin ihanaa onnea!

15 07 2008
Lintsi

ihana :):)

16 07 2008
päivi

voi ihana!

17 07 2008
anna

aivan ihanat kuvat ja tekstit! just tällasten juttujen takia mäkin oon nyt niin innostunut skräppäämisestä 🙂

18 07 2008
hemppa

Kiitos kaikille palautteesta. Niin ja Anna, tää on just yksi syy miksi mä olen sua tän harrastuksen pariin yrittänyt tuuppia 🙂

14 05 2009
Kymmenen kohdan ideariihi « Elämän askartelua

[…] 7. hääpäivä. Ajattelin tehdä sivun joka vuosi, tässä […]

29 08 2009
Kaikkea mahdollista « Elämän askartelua

[…] on tämän vuoden varsinainen hääpäiväsivu. Viime vuonna tuli tehtyä tämä, jolle halusin tehdä “parin”, vaikka eri kansiossa ovatkin. Nämä hääpäiväsivut […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




