Sekaisin kirjaimista

1 10 2008

Saan usein palautetta ja kommentteja siitä, että käytän aika suppeaa valikoimaa tarvikkeita. Myönnetään, mulla on muutamat tarvikkeet, joita käytän koko ajan. Kirjaintarroja tulee käytettyä tosi usein. Inhoan omissa sivuissani kaikkea englanninkielistä, joten aina pitää kirjottaa joko tarroilla, siirtokuvilla tai leimasimilla itse. Mun lempparikirjaimia on American Craftsin Thickers -kirjaimet. Niitä on vinyylisinä, pahvisina, huopaisina ja vaahtomuovisina, eri väreissä ja fonteissa. Eikä niitä ole koskaan liikaa!

Bongasin viikko sitten brittiläiseltä ostostv:n kaltaiselta QVC-sivustolta hyvän tarjouksen kyseisistä kirjaimista ja päätin tilata. Siellä oli paljon muitakin American Craftsin tarvikkeita aika mukavalla hinnalla. Hinta oli siis sopiva ja Englannista tilatessa ei tarvitse tapella tullin kanssa. Aluksi piti asiakaspalvelun kanssa vähän vääntää kättä Suomeen toimittamisesta, mutta onnistuin. Nyt siis toimittavat tilauksia myös tänne. Olin tosi iloinen, kun kirjaimet löysivät tiensä kotiin jo tänään. Niitä tuli tilattua yhteensä 36 arkkia! Onneksi osa menee Ommulle ja osa varmaan myyntiin.

Jos vielä joskus oppisin yhtä kekseliääksi kirjainten tuunamisessa kuin Nelsson

Toiminnot

Information

3 responses

1 10 2008
Ommu

Aaaahhh! Eihän näitä voi MITENKÄÄN odottaa synttäreihin asti! Siihen on KAKSI kuukautta!

5 10 2008
Nelsson

🙂

Minä istun muuttolaatikoiden keskellä. Hieman harmittaa se ettei omia skräppikamoja saa esiin ainakaan viikkoon.

5 10 2008
shys

älkää unohtako minua!!!!!! (mä voin ostaakin…)
mä en saa koskaan mitään ostetuks itse. Arjaki on luvannu että toimittais tänne jos vaan tilaisin mut se on jotenkin vaikeeta, en tiiä mitä kannattaa tilata ja mitä ei. apua apua!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




