Otsikko kertoo kaiken

6 10 2008

Mä en ole saanut mitään askarteluja aikaiseksi. Ajattelin jo laittaa näytille joitain vanhoja sivuja, jotka on jäänyt laittamatta esille. Mulle skräppäyksessä tarinat on tärkeimpiä, ilman kuviakin siis pärjään. Nyt oli inspiroidu-haasteena kertoa sivun tarina pelkällä otsikolla. Tämän sivun otsikko kertoo kaiken:

Valitsin sekalaisia otoksia syyskuulta, jotka halusin kerätä sivuksi. Tarvikkeet: Bazzillin kartonkeja, Making Memoriesin epoksitarroja ja Dymo junior.

Täytyy vielä vähän hehkuttaa. Mä olen hartaasti odottanut itselleni uutta kameraa, kun mun edellinen varastettiin keväällä Meksikossa. Sain hyvät rahat matkavakuutuksesta, vaikka kuvien hukkuminen oli paljon kameraa suurempi suru. Pitkään olen haaveillut omasta digijärkkäristä. Tänään vihdoin sain uuden kameran, kyllä nyt kelpaa!

Toiminnot

Information

8 responses

7 10 2008
ommu

Oonpa kade!!! Onnea, onnea, onnea uudelle kameralle!

7 10 2008
lintsi

jee hieno kamera! ja tosi kiva sivu myos – joudun ehka skrapistamaan idean ;).

7 10 2008
elinarsku

mä tykkään kans tästä sivusta paljon!

7 10 2008
Sanna

Upean sivun olet tehnyt! Ja wau mikä kamera!!!! Mäkin olen haaveillut kauan uudesta kamerasta, ei edes Kenosta ole tullut mitään isoa voittoa, että saisi sen ostettua =)

7 10 2008
pikkuhelistin

Kiva leiska! Ihanan värikkäitä ja kivan kokoisia kuvia 🙂

8 10 2008
xing

Ikuistamisen arvoinen aihe. 🙂 Kivasti aseteltu sivu, valokuvien kehä toimii

10 10 2008
visual dessert

Tämä on oikeasti hieno leiska. Ja onnea uuden kameran johdosta, kerran kun järkkäriä saa kokeilla, ei pokkariin ole paluuta!

15 10 2008
petriina

Oi, miten kaunis! Siis tuo kamera.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




