Otsikko pystyssä

16 10 2008

Inspiroidu-skräppäyshaasteblogissa piti tällä viikolla skräpätä sivu, jonka otsikko on pystyssä. En ole ehtinyt askarrella juurikaan, joten jäi vähän osallistuminen viime tippaan. Huomenna alkaa viikon loma, joten toivottavasti ehdin päivittää blogiakin useammin. Tässä sivu:

Tämä ei paljon selittelyjä kaipaa. Oon erittäin iloinen mun uudesta kamerasta ja oon tosi tyytyväinen myös siitä kertovaan sivuun. Tämä on tyyliltään juuri sitä, mistä eniten pidän: graafista, yksinkertaista ja tyylikästä.

Tarvikkeet: Bazzillin kartonki, Basic Greyn kuviopaperin pala ja American Craftsin Thickers -kirjaintarrat.

Toiminnot

Information

11 responses

16 10 2008
xing

Hieno. Ihan ”sinun näköisesi” sivu, olet selvästi löytänyt oman tyylisi. 🙂

16 10 2008
Anni

Ihana! Hienosti sommiteltu ja loistavat materiaalit. Haluan tulla tutustumaan sun kirjaimiin!

16 10 2008
Shys

kiva, varsinkin kun toi kuva on tommonen vähän erikokonen. mäkin voisin tehdä tollasen sivun kun oon niin onnellnen mun omasta uudesta kamerasta 🙂
(siitä tennari ideasta, sä voisitkin keksiä mulle layoutin johon mahtuis kaikki 14 kuvaa…)

16 10 2008
lintsi

raikas ja rauhallinen sivu. tosiaan ihan sinua :). ma jo pelkasin, etta etko sa aio osallistua ollenkaan talla viikolla…

16 10 2008
Pia K

Kyllä, on hieno ja tyylikäs! Ja kirjaimet just niin kuin pitääkin, kadehdin sun kirjainvarastoja…

16 10 2008
Kahvinaksu

Ihana sivu, todella tyylikäs ja elegantti 🙂

17 10 2008
ommu

Mä odotin sitä leipäsivua, mutta tää on hieno!

17 10 2008
päivi

h.i.e.n.o.
kaikin puolin, tykkään näistä töistäsi kovasti vaikka ehkä olenkin enemmän paljon-kaikkea -tyyppi:) mutta silti hienojo ne vain kovasti aina on!

17 10 2008
Tehokas perjantai-ilta « Elämän askartelua

[…] niin paljon kuvia on tullut parin viime kuukauden aikana otettua. Tässä sivuni, josta tuli tämän pari (muodostavat siis […]

22 10 2008
onraa

aivan loistava kuva, kuka on ottanut? Varsin siisti kamera kyllä, hienon sivun sait siitä aikaiseksi.

28 03 2009
Remonttipuuhia « Elämän askartelua

[…] valokuvia. Mulla on hyvä kamerakännykkä, mutta tosi harvoin kuvaan sillä mitään. Mun oma Canon on vaan niin paljon kivempi sitä ei voi mitenkään verrata puhelimen kameraan! Puhelimella olin […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




