Intohimona skräppäys

19 01 2009

Suunnattiin Ommun, Lintsin ja Lintsin suloisen 11-viikkoisen vauvan kanssa Tampereelle odotettuun Intohimona skräppäys -tapahtumaan. Mukavaa oli! Erityisen kivaa oli tavata blogituttuja livenä ja jutustella!

Jaettiin yhdessä sulassa sovussa ahdas pöytä Veeruliirun, Ommun ja Lintsin kanssa. Mä sain yhden sivun aikaiseksi ja joku ohikulkija totesikin, että vaikka naamaa ei olisikaan tunnistanut niin sivusta olisi tunnistanut hempaksi. Otin sen kohteliaisuutena 🙂

intohimona-skrappays

Mä olin kyllä aika hukassa askartelujen kanssa. Olen tottunut siihen, että mulla on paljon pöytätilaa ja tietokone ja printteri koko ajan käsillä. Nyt oli tosi vähän tilaa, eikä tuttuja työvälineitä. Lisäksi piti vielä ihailla muita taitavia skräppääjiä ja shoppailla, eihän siinä nyt ehtinyt paljoa askartelemaan 🙂

Shoppailupuolelta mukaan tarttui ainakin paljon BasicGreyn paperia, rub-onseja ja muutama leimasin. Osallistuin myös Heinikan minikirjaworkshoppiin, joka oli mulle kyllä tosi hankala. Hirveällä vauhdilla tehtiin (melkein kokonaan pinkki!) minikirja ja mä kun en ole nopeimmasta päästä 🙂 Olisin halunnut rauhassa mittailla ja mietiskellä, täytyy nyt kotona viimeistellä kirjanen ajan kanssa.

Erityisesti tapahtumassa mieltä lämmitti eräs innokas aloitteleva skräppääjä, joka nykaisi hihasta ja kertoi aloittaneensa skräppäyksen, koska eksyi vuosi sitten blogiini ja innostui kovasti skräppäyksestä.

Niin ja vuoden skräppääjä 2009 on pikkuhelistin, joka oli mun ehdoton suosikki kisassa. Pidin täällä kotona peukkuja ja oikeaan osoitteeseenhan tuo kisan voitto meni. Paljon onnea!

Toiminnot

Information

5 responses

19 01 2009
xing

Minutkin tunnistettiin skräppäystyylistä pariin otteeseen (tosin kerran kysyttiin tyylin perusteella, olenko Shys! :).

Jos ja kun saadaan lähiseudun skräppäystapaaminen aikaiseksi, otetaanhan kaikki uusimmat kirjat ja lehdet ym. mukaan. Olisi tosi kiva päästä selaamaan noita uusia hankintojasi ja sama toki toisin päin eli jos omista scrapbooking-kirjoistani on jotain iloa

19 01 2009
Pia K

Oho, ai Xinginkin on luultu olevan Shys… hauskaa sinänsä, nimittäin minäkin ensin sekoitin sinut Shysiin – ei toisaalta kovin ihme, vai mitä. Teillä on niin laaja suku että vaikea välillä muistaa kuka on kuka 🙂 En kyllä tiedä mistä se mun väärinkäsitys johtui, ehkä vain jotenkin olen mielessäni liittänyt teidät toisiinne ja Shys on nimenä tutumpi… ainakaan nyt kun jälkeen päin selailin blogejanne, en löytänyt mitään, minkä vuoksi teidät voisin sekoittaa – paitsi siis juuri mielikuvat.

19 01 2009
lehtipollo

Oi, kivoja ympyröitä 🙂 Kyllä oli mahtava viikonloppu ja hauska tavata sinutkin! Ja joo, aloittelijoita oli kiva nähdä ja opastaa tapahtumassa myös (joskin itsekin olen täysi noviisi skräppäyksessä ilman tietokonetta!).

20 01 2009
lintsi

kiitos vaan itsellesi seurasta, myös ajomatkalla ja ravintelissa :). oli niin mahdottoman kivaa! koska mä tuun teille taas askartelee?

20 01 2009
baula

Kiitos sinullekkin viikonlopusta. Oli tosi kiva jutustaa se pieni hetkinen. Vieläkin haikein mielin muistelen kaikkia kivoja kokemuksia.. 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




