Helsinki mereltä katsottuna

18 06 2009

Mä olen aina rakastanut Helsinkiä, mutta erityisen paljon tykkään katsella kaupunkia mereltä päin. Onneksi mulla on jo vuosia ollut mahdollisuus veneillä Helsingin edustalla monena kauniina kesäiltana.

helsinki

Uusimmassa inspiroidu-haasteessa piti käyttää karttaa ja mä käytin sivun pohjana skannattua Helsingin merikarttaa. Mulla olisi ollut monta maisemakuvaa venereissuilta, mutta tää kuva on yksi mun lemppareista koskaan. Hassua, ettei sitä ole aikaisemmin tullut skräpättyä.

Tarvikkeet: American Craftsin kartonki, Helsingin merikartta, BasicGreyn chipboard-tarrakirjaimet, Making Memoriesin journaling-lappu ja epoksitarrat.

Toiminnot

Information

5 responses

21 06 2009
xing

Merikartta, totta kai! Hieno oivallus. Ja sivun sommitelma toimii: juuri tuolta sen pitääkin näyttää

22 06 2009
Veeruliiru

Upea! Tosi hyvännäköinen tuo merikartta taustapaperina. Hyvin inspiroiduttu! =)

23 06 2009
Hanna

Eksyin erään postauksesi ansioista JessicaSprague:n saitille ja innostui digiskräppäämisestä 🙂
Kiitos, hyvästi linkki vinkistä.

ps. leiskasi ovat aivan upeita, itselläni on vielä hieman opiskeltavaa 🙂

23 06 2009
ommu

Varma tyyli, hieno oivallus, kaunis kuva, harmoninen sommittelu = Hempan sivu!

25 06 2009
Anski

Kartta näyttää tosi hyvältä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




