Mä en ole koskaan…

14 08 2009

… tykännyt eläimistä tai pitsistä, pelännyt ukkosta, juonut kahvia tai ollut lyhyt. Listaa olisi voinut jatkaa vaikka kuinka, mutta mikään edellä mainituista ei inspiroinut askartelemaan sivua uusimpaan skräppäyshaasteeseen.

Sitten Shys sanoi, että sä et kyllä koskaan ole väärässä ja siitä se sitten syntyi 🙂 Mä en oikeasti koskaan ole väärässä tai ainakaan en osaa myöntää sitä!

mä en ole koskaan

Tarvikkeet: DCWV kartongit,  Making Memories journaling-lappu, Dymo junior, American Craftsin kirjaintarrat ja tussit, Heidi Swapp sydän, Magic mesh verkko ja paidan varanappi.

Toiminnot

Information

11 responses

14 08 2009
elinarsku

hauska aihe! ja toteutus on tosi kiva. revitty tarinointilappu, otsikko ja värit. siinä mun suosikit tästä.

14 08 2009
pikkuhelistin

Ihana! Tykkään tuosta koristerykelmästä tosi paljon ja aihe on aivan mainio. Mäkin voisin tästä aiheesta skräpätä 😉

14 08 2009
lintsi

heh hauska! jännittävästi olet tehnyt osan kirjaimista tusseilla. kesti hetken ennen kuin hokasin. koristerykelmä on tosissaan ihana! kuinkas sulta syntyikään taas pinkki sivu?! 🙂

14 08 2009
sannika

Heh heh! Hyvä oivallus, varsinkin jos/kun se on totta 🙂 Tosi kiva kuvaton leiska.

14 08 2009
Shys

Loistavaa!!

14 08 2009
Laurana

Hih, loistava aihe! 😀 Ihanat värit ja koristeet myös 🙂

16 08 2009
ommu

Shys tuntee tosiaan sisarensa (ja sisar itsensä)! Hauska toteutus, Hemppa!

16 08 2009
baula

Loistava, yksinkertainen mutta kertoo silti kaiken mitä pitääkin. Voisin kyllä sanoa samaa itsestänikin.. 😀 Aina siis oikeassa, ainakin omasta mielestäni.

16 08 2009
Pia K

Vau, hieno aihe – kyllä siskot on hyviä olemassa! 🙂 Täytyypä laittaa korvan taakse, multakin nimittäin irtoais tästä aiheesta omakohtaista pohdintaa…

19 08 2009
Ez

Vähän itsekehulta haiskahtaa, rakas siskoni.. Mutta sivu on hieno, sitä en mene kiistämään, tykkään tosta otsikosta, niin söpöt kirjaimet (:

3 10 2009
Arvoitus

Kyllä kai vanhoihinkin saa kommentoida, saahan. Tämä kerjäsi sitä.

Mä olen aina tykännyt hurjasti eläimistä ja pitsistä, pelännyt vähän ukkosta (ainakin tosi kovaa ja järähtelevää ja salamoivaa) ja ollut aina lyhyt. Kahviakin mä olen joskus maistellut.

Arvaatko kuka olen! (äläkä lunttaa koska muuten et voi sanoa ettet koskaan olisi väärässä:))

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




