Isoveli

5 11 2009

Multa olisi syntynyt helposti vaikka kymmenen sivua tämän viikon Inspiroidu-haasteeseen. Sivun aiheena piti olla sisarussuhteet. Shys teki jo meistä siskoksista sivun haasteeseen, joten mä lähdin eri linjalle! Oman sivun sai isoveli:

isoveli

Kuva on otettu juhannuksena muutama tunti ennen isoveljen häitä. Poikaparka oli aivan paniikissa ja yritin siinä parhaani mukaan rauhoitella. Joskus näinkin päin! Onneksi kaikki meni enemmän kuin hyvin.

Tarvikkeet: American Craftsin kartonkeja ja kirjaintarrat, Priman kuviopaperi, Tiimarin haaraniittejä ja punainen tussi.

Huomenna suunnataan kädentaitomessuille isolla porukalla heti aamusta. Odotan ja innolla! Jos huomaat mut, niin saa vetää hihasta 🙂 Mä olen todennäköisesti se, jolla on monta kassillista skräppäyskamaa ja paljon korutarvikkeita raahattavana 🙂

Toiminnot

Information

7 responses

5 11 2009
ommu

Isoveli EI halua kuvaansa näkyviin (näin on ainakin sanonut minulle), joten mitä jos blurraisit…

Muuten kiva sivu!

5 11 2009
hemppa

Mä joskus kysyin, eikä sillä ollut niin väliä. Hyvä huomio kuitenkin, blurraan tällä kertaa, kun en ole varta vasten lupaa kysnyt.

6 11 2009
Anski

Vitsit kun kivalle näyttää 🙂 miten sä saatkin aina niin hyvännäköistä aikaan 🙂 itse kun yrittää tehdä simppelimpää sivua, niin aina näyttää ihan keskeneräiseltä :/

6 11 2009
annihaa

Onpa hieno sivu! Mä siirryn kyllä letteriin. Sit voi skräpistää sulta helpommin 🙂

6 11 2009
Kirsti

Sulla on maailman TOISEKS ihanin isoveli. Mulla on se ihanin!!!!!!

9 11 2009
Hemppa

Näin se taitaa mennä. Mulla on kyllä maailman paras isä 🙂

7 11 2009
ansku

kiva sivu, ja erityisesti toi teksti kosketti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




