10 sentin takia

4 02 2010

Äh, taas on kiireitä. Onneksi lauantaina on Leimailutaivas, niin ainakin loppuu mun askartelutarvikkeiden ostoslakko! Inspiroidu-haaste tällä viikolla oli loistava: 10 cm. Haaste antoi tosi vapaat kädet ja mä tiputin viimeisen m-kirjaimen pois ja tähän päädyin:

Tässä journaling, niin ei tarvitse suurennuslasia hakea:

10 sentin takia olen valmis kiertelemään kaupoissa tunteja ja vertailemaan hintoja. 10 sentin takia maksan joskus käteisellä, koska summa pyöristyy ylöspäin sopivasti. 10 sentin takia bongailen aina tarjouksia. 10 sentin takia korjautan vanhan, enkä osta uutta. 10 sentin takia teen järkeviä valintoja.

Mun oli jo pitkään ollut tarkoitus skräpätä aiheesta. Mä olen aika pihi ja välillä ihan hassuissa jutuissa. Muistikirjassa oli jo kirjoitettu tarinakin tähän sivuun, mutta näin haasteen kautta kirjoitin sen sitten uudestaan. 10 senttiä voi olla iso raha 🙂

Toiminnot

Information

6 responses

5 02 2010
lintsi

mahtava! mullakin kävi mielessä tämmöinen rahasovellus haasteesta. pihiys on ihan hyvä asia tiettyyn pisteeseen asti. mulla on ote tässä viime vuosien aikana vähän luistanut, mä kun olin kaikkien pihien äiti opiskeluaikana :D. nykyään vaan ei pysty, jaksa tai ehdi niin juosta tarjousten perässä (eikä niin paljon tarvitsekaan) kun on lasten kanssa asioimassa. mutta tuhlariksi en todellakaan ole heittäytynyt ja ostan päivittäisostokseni halvimmasta kaupasta. sun leiskan myötä tuli melkein ikävä mun supersäästeliäitä aikoja! 😀

ihanan ”tyhjä” sivu! paljon rauhallista tilaa.

6 02 2010
coloradoauli

yhdyn lintsin kommentteihin! ja totesin, etta taidat olla sukua… 🙂

6 02 2010
baula

Hmph, lähetäppäs tännekkin hieman säästeliäisyyttä.. Ite olen melkonen tuhlari nimittäin.. 🙂 Sivu on ihanan rauhallinen ja tasapainoinen.

7 02 2010
xing

Hauska aihe! Pakko kysyä myös, miten meni Leimailutaivaassa 🙂

8 02 2010
ninarsku

niin hyvä. ja mä oon kyllä vähän samanlainen ainakin nykyään. sen 10 senttiähän voi käyttää vaikka askartelurahaston kartuttamiseen. 🙂 Oli kiva törmätä Leimailutaivaassa, Ikaalisissa sitten nähdään.

Tykkään mäkin tyhjyydestä tässä.

10 02 2010
Marika

Tää oli tosi hyvä 🙂

Graafinen, selkeä ja nätti!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




