Mä niin tykkään mun tietokoneesta

11 02 2010

Mä olen umpirakastunut mun tietokoneeseen ja kun uusin inspiroidu-haaste oli ”I love…”, pitihän tietokone ikuistaa sivulle. Uusi tietokone oli mulle rakkautta ensi silmäyksellä ja toivon meille pitkää ja onnellista yhteiseloa:

Pääsin hyödyntämään sivulle myös Mac-tarroja, joille olin jo pitkään miettinyt käyttötarkoitusta. Kuva on kohotettu kohotarroilla, mutta skannaus ikävästi latistaa koko sivun. Kiitos, Veeruliiru, kun yllytit leikkaamaan kuvan muotoon, ei olisi tullut itselleni mieleen 🙂
Mä olen ollut askartelurintamalla tällä viikolla tosi ahkera: sivuja on syntynyt vaikka kuinka ja postauksiakin enemmän kuin pitkään aikaan. Lisää sivuja siis luvassa lähipäivinä.

Toiminnot

Information

6 responses

11 02 2010
Jaana

Hyvin sopii nuo tarrat aiheeseen! Voisit myydä tämän Macille mainokseksi 😉

11 02 2010
lintsi

omenarakkautta :). kiva sivu, varmaa hemppatyyliä!

12 02 2010
ommu

Kateellisena koneesta täytyy myöntää, että sivu on sille just niin passeli.

12 02 2010
baula

Hieno sivu ja kiva kun ei oo niin perinteinen rakkauden kohde. Oon kyllä samaa mieltä Jaanan kans et tästä tulis hyvä mainos.. 🙂

12 02 2010
shys

just hyvä!

12 02 2010
Veeruliiru

Mihin katosi se valkoinen tausta??? =) Tää on kyllä just hyvä näin, tulee paremmin esille tummasta taustasta ja ompputarrat on loistava loppusilaus. Hyvä sinä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




