Pois mukavuusalueelta taas

16 04 2009

Teen yleensä aina sivut yksiväriselle pohjalle ja printtaan tekstit. Askartelupöydällä on pitkään pyörinyt Making Memoriesin 5th Avenue -sarjan paperi, josta tykkään kovasti. Nyt se päätyi koko sivun taustaksi. Liimasin myös kuplatarroja silppujen päälle ja tein niistä nappeja. Mulla on uusia American Craftsin Slick Writer -tusseja ja pitihän niitäkin käyttää. En siis edes avannut tietokonetta askarrellessa. Mulle aikamoinen saavutus! Aluksi en tykännyt sivusta ollenkaan, mutta silmä alkaa onneksi tottua.

aina_aikaa

Uusin jo 50.  inspiroidu-haaste oli mielenkiintoinen. Piti skräpätä jostain osoitteesta. Mä mietin mielessäni koteja, työpaikkoja, mökkiä, nettiosotteita ja montaa muutakin ideaa.  Tämä sivu syntyi kuitenkin Meilahden sairaalasta. Se on olennainen osoite mun elämässä. Luulin joskus, että sairaalassa on aina kireä ilmapiiri ja kova kiire, mutta väärässä olin.  Aina on löytynyt mulle aikaa.

Edit: Huomasin, että myös Manssu oli samanlaisella osoitteella liikkellä 🙂

Tarvikkeet: Making Memoriesin 5th Avenue kuviopaperi, Bazzillin kartonki, Scenic routen kirjaintarroja, KaiserScrapbook-kuplatarroja ja American craftsin tusseja.


Toiminnot

Information

10 responses

16 04 2009
baula

Älyttömän hyvin toimii tuo taustapaperi, aivan kuin sairaalan ikkunat jatkuis aina vaan. 😀 Saisit sitäpaitsi kirjottaa useamminkin käsin, tykkään kovasti sun käsialasta.

17 04 2009
coloradoauli

ma oon samaa mielta Baulan kanssa: hyva on kasiala! ja mielettoman positiivinen ote aiheeseen, mika vois olla kipeankamala. oot taitava – niin skrappaajana kuin aiheitten kasittelijana. 🙂

17 04 2009
Veeruliiru

Tosi hieno tulkinta haasteeseen! Tykkään tosi paljon tuosta kuviollisesta taustapaperista ja noista kuplanapeista! Pitkään on niitäkin pitänyt kokeilla, mutta… Ja todellakin, käytä ihmeessä enemmän omaa käsialaasi, se on kovin kaunis!

Ja ps: mä tein leiskan letter-koossa, kohta näytillä! =)

17 04 2009
ommu

Miten voisi riittävän hyvin kuvailla sitä, miten ihailen asennettasi elämään! Tässäkin se tulee esiin niin hienolla tavalla. Oikein onnistunut hyppäys mukavuusalueen ulkopuolelle!

17 04 2009
siskot

oi noi napit on mitä parhain idea!!! pääsee testiin varmasti täälläkin. hienosti olet käyttänyt kuviollista taustapaperia ja aiheen käsittely on myös taidokasta. hieno saavutus myös olla käyttämättä tietokonetta! vau!

17 04 2009
lintsi

äh siis aina mä oon kirjautuneena sisään väärällä tunnuksella – olin siis minä lintsi taas tuossa edellisessä.

17 04 2009
sannika

Ostin jotain kuplatarroja joskus ekoja skräppäystarvikkeita hankkiessani ja vasta nyt löytyi käyttökelpoinen idea mihin niitä käyttäisi, tulen matkimaan 🙂 Hieno leiska, tykkään tuon saman kuviopaperin käytöstä useassa paikassa sekä rauhoittavista kartongeista.

17 04 2009
Shys

loistava sivu ja vielä ilman konetta!

18 04 2009
Cami

Me like a lot:)

23 04 2009
onraa

tää on kylä tyylikäs sivu

Jätä kommentti