Linkkivinkki jälleen ja itsetutkiskelua

29 08 2008

Olen tutustunut innoissani uusiin Creating Keepsakes ja Simple Scrapbooks -lehtien nettisivuihin. Tässä linkki, josta löytyy Tina Cockburnin artikkeli: Five Items or Less. Artikkeli on loistava! Suosittelen lukemaan, jos yksinkertainen ja nopea skräppääminen kiinnostaa. Ja vaikka ei kiinnostaisikaan, niin hyviä vinkkejä siihen, miten vähän on usein enemmän.

Saan usein kommentteja ja kysymyksiä koskien mun graafista ja tosi simppeliä tyyliä askarrella. Jostain syystä mä en muuta osaa ja tällä tavalla olen suhteellisen tyytyväinen valmistuviin sivuihin ja etenkin niiden määrään. Jos tekisin yhtään monimutkaisempia sivuja, mulla menisi suunnitteluun vieläkin pidempään ja saisin tuskin koskaan mitään valmiiksi!

Toinen syy on se, että olen pihi. En koskaan raaski käyttää hienoa kuviopaperia kokonaan tai montaa kappaletta hienoja koristeita. Kun kuviopaperia käyttää vähän kerrallaan se riittää pidempään 🙂

Olisi helppo luulla, että vaan simppelit sivut miellyttää mua. Se ei kuitenkaan ole niin. Mun ehdoton suosikki on Cathy Zielsken sivut, joissa on kaikki elementit ja graafinen yleisilme just kohdallaan. Tykkään myös esimerkiksi Ali Edwardsin sivuista, jotka ovat myös yksinkertaisia, mutta hiukan luovempia ja ”täydempiä”. Suomalaisia suosikkeja mainitsen muutamia: Ellis, joka käyttää kuviopapereita reilulla kädellä ja on todellinen taituri kuviopapereiden käytössä, Pikkuhelistin, jonka rönsyilevä tyyli on ihanan piristävä ja pinkki ja Lehtipöllö, jonka kuvat, graafinen silmä ja digijutut ovat tosi taidokkaita. Kaikilla taitavilla askartelijoilla on oma vahva tyylinsä ja ihailen heitä valtavasti, vaikka oma tyylini on jotain päinvastaista.

Toiminnot

Information

One response

1 09 2008
ommu

Kävin lukaisemassa sen Tinan artikkelin – ja yksinkertaisesta, pelkistetystä tyylistä pitävänä täytyy sanoa, että olen täsmälleen samaa mieltä. Tosin välillä on kiva vähän runsastella.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s




